Primul meu jurnal online pe un CMS

 Noțiunea de prieten e destul de vagă pentru majoritatea sufletelor, iar o exprimare scrisă sau vorbită lungă ( scrisă sau vorbită), duce de cele mai multe ori, la pierderea mesajului. O exprimare greoaie, redundantă, „deraiază” mintea umană.

Experiența de a fi un elev destul de bun doar la anumite materii, mi-a ridicat destul de multe semne de întrebare. Mi-au trebuit mulți ani să înțeleg de ce și, mai ales, de rolul jucat de profesor. Concluzia la care am ajuns e una destul de cunoscută pentru cei care și-au ales meserii legate de „predanie”.

Mintea umană, indiferent de vârstă, acordă atenție unui subiect maximum 15 minute. Apoi, volumul de informație depășește limita atenției și începe disiparea. Pentru cei care s-au jucat cu acuarele e mult mai ușor de înțeles,. este modul în care o pensulă se spală în apă.

Există o multitudine de citate din Biblie care au fost disecate de-a lungul timpului. Așa le mai place oamenilor să complice lucrurile! E cu neputință să fii prooroc în țara ta! E cu neputință și o risipă de timp din partea ta să vorbești despre unele lucruri, cum ar fi reîncarnarea, cu astfel de persoane care refuză să creadă așa ceva. Pentru ei, Ținutul Umbrelor, „Infernul”, ține mai mult de science fiction.

După „deschidere” am văzut și m-am văzut „Acasă”. Filmul „Nosso Lar” descrie oarecum asemănător ce înseamnă „Acasă”.

Lumea de acolo seamănă mult cu cele descrise. Este frumos să-ți revezi imaginile trăite, văzute și simțite, puse într-o ecranizare cinematografică.

Scenariul din film a fost un mesaj trimis de un suflet care trăiește în oraș. Ei bine, mai există familii care au ales să trăiască în afara zidurilor. Chiar dacă timpul trece altfel decât în lumea fizică, totuși el are o valoare și acolo. Datorită numărului foarte mare de suflete, zidurile au devenit insuficiente, ca și locurile de cazare. În momente de supraaglomerare se adună, se discută și se iau măsuri. Metodele de guvernare sunt altele decât cele de pe Pământ. Diferența e că acolo se iau deciziile având în vedere toți locuitorii!

Sunt suflete care și-au terminat numărul de reîncarnări și totuși se reîntorc. E cu totul altceva decît acel „sacrificiu de sine” mult discutat și ridicat în slăvi de modul de gândire, acționare, a multor oameni.

Există suflete care duc „vieți paralele”. Și-au ales un corp, o țară, o situație familială corespunzătoare și absolut necesară dezvoltării într-o anumită direcție. Această direcție a fost stabilită încă înainte de reîncarnare. De ce? Pentru că nevoile de sus sunt asemănătoare cu cele de jos. Multe suflete stau în Ținutul Umbrelor din cauza ignoranței.  Am să descriu mai încolo acest ținut…

Experiența „oglinzii” a fost destul de șocantă. Atunci cînd îți vezi imaginea mișcându-se altfel decît te miști tu, trupul e oarecum asemănător cu cel cu care te-ai născut și totuși atît de diferit! A fost și este o experiență frumoasă, cel puțin pentru mine. Am crezut că toți oamenii pot avea parte de astfel de experiențe… DAR VOR?

Tot timpul gîndim, tot timpul luăm decizii. Marea majoritate se gândesc doar la CUM SĂ O DUCĂ EI MAI BINE. Ei bine, am luat o altfel de cale…

Atunci cînd iei o decizie și acționezi ca atare, să pui pe răboj și pe cei care sunt afectați de decizie, sufletele lor, părerile lor, situațiile momentane. Asta înseamnă să te pui și pe tine pe cîntar. A te elimina pe tine e o greșeală. A te pune doar pe tine din nou e o greșeală.

Peste un număr de ani ajungi să constați că te-ai atașat de anumite lucruri. Atașamentele te aduc în situația de a executa lucruri care ție însuți îți displac să le faci. Vrei câteva exemple? Mi-ar lua mult timp… și totuși încerc să o fac. E vorba de funcționarea „creierului abdominal”, plăcerile pe care ți le oferă.

Fiindcă vorbeam tot de gând-acțiune, uneori elimini de pe cântar anumite suflete care au apărut în viața ta în astfel de momente. TU le-ai chemat la tine, ori ca să înveți ceva de la ele sau să-i înveți tu ceva. Totul se întîmplă cu un rost!

În lumea fizică lupta pentru putere este predominantă. Uneori, acest mod de comportament primitiv mă fac să-mi fie și rușine că m-am născut sub această formă…Câți oameni sunt capabili să ia decizii gândindu-se și la cei din jur? Atitudinea de leader, imaginea exterioară, se poate construi doar după ani de zile de educație și practică. Sunt absolut necesare amîndouă pentru a obține rezultate remarcabile de SUCCES.

Ținutul Umbrelor? Am cerut să fiu dusă și acolo… Ce-am văzut? Confetti, mașini ruginite, mormane de lucruri inutile. M-am uitat și la locuitorii de acolo. Le-am văzut ochii…

Să-ți explic ce înseamnă pentru mine „a vedea”, indiferent de lumea în care sunt. O fac cu măsură. Uneori devine periculoasă intensitatea cu care primești simțurile, emoțiile, altcuiva. Urmarea e că trupul tău de pe Pămînt începe să rezoneze și să simtă aceleași pofte și dorințe.

Mai am mult de învățat și despre dorințe. Încerc deocamdată să păstrez un echilibru între lumi. Sunt mult mai multe decât cele trei discutate aici. În cea de a patra am avut o vizită scurtă. Cauzal-ul există… E o lume a culorilor, fără formă fixă. Acolo am primit un mesaj… e vorba despre cele 10 porunci. Citește-le cu atenție!

Închei aici, deocamdată. S-au terminat cele 15 minute…

Comments on: "Scrisoare Către Un Prieten" (7)

  1. NARCIZA said:

    Ai mare dreptate Monica. M-am regasit in articolul tau.
    De foarte multe ori deciziile mele au fost influentate de situatiile de moment, de parerile celor din jur mai ales ale celor dragi. Si astfel m-am eliminat pe mine, pentru ca oricum „parerea mea nu conteaza”. Si au trecut multi ani pana sa imi dau seama ca acesta mentalitate ce mi-a fost insuflata imi este daunatoare, ca ma franeaza foarte mult din evolutia mea personala.
    Si cati dintre noi nu am facut la fel? Am pus pe primul plan familia, sotul, serviciul sau copii, ajungand la „sacrificiul de sine”?
    Si astefel zi dupa zi acumulam dorinte neimplinite, visuri nerealizate..
    Dar totul se intampla cu un rost ziceai tu.
    In momentul cand m-am uitat spre mine, cand am constientizat, cand am pus pret pe mine, am vazut viata dintr-o alta perspectiva, a fost ca o revelatie.Am vazut ca se poate si altfel. Acest altfel era nou penru mine si nici nu stiam ca exista. Ca doar „obisnuinta este a doua natura ” nu?
    Si ceilalti au inceput sa ma vada altfel, desi eu am ramas tot eu.
    Intr-adevar experienta ” oglinzii” e destul de socanta. Dar important este sa ai capacitatea ” sa vezi”!

    • Sincer? Am strâns din dinți și-am mers mai departe… Dacă tot sunt „floricelele mele”, atunci mi-am luat și responsabilitatea de a le „crește” așa cum cred de cuviință.

  2. PS: Îmi cer iertare pentru „depozit de deşeuri”. Între un Adevăr urât şi o minciună frumoasă, am preferat Adevărul. Cum spuneam, fără Magie, lumea mi se pare un non-sens…

    • Luând în considerare procentajul destul de mic al Magicienilor și restul lumii, am tras concluzia că și eu, în felul meu, sunt tot un fel de magician. Totul e să vreau acest lucru!
      Mda… trebuie să ai destul curaj pentru a te „eticheta” singur. Până atunci, mă consider un magician mai micuț, unul dintre nebunii conștienți, care CRED în visele lor.

  3. Am simţit nevoia să citesc mai departe. Curiozitate? Poate şi asta. Crede că am vrut să văd cum „se leagă” poveştile între ele. Dacă iese o carte şi cam cum ar putea fi numită. Cred că-mi place ideea de a avea sub formă de carte toate acestea! Am găsit aici magia de care am nevoie. Magia care trebuie să existe în lume. Lumea, aşa cum o simt şi o văd eu. Magia pentru mine, e o componentă intrinsecă a lumii. Fără Magie, lumea mi se pare un „waste storage”, un depozit de deşeuri…

  4. Doamna Monica,
    Va multumesc pentru comentariu si sunt incantata sa va cunosc.Si eu apreciez blogul dvs.si subiectele abordate.Apreciez activitatea si valorile .Recunosc faptul ca sunt pe departe de a va egala in creatie.Voi persista sa dezvolt in continuare ceea ce ma pasioneaza .
    O zi de exceptie!

    • A picta folosind cuvintele e tot un fel de creație, doamna Silvia. Întotdeauna mi-au plăcut ”jocurile” mentale. E unul din motivele pentru care am avut o atracție deosebită pentru matematică, limbi străine și… filosofie.
      Mult succes în continuare!

Lasă un răspuns

