Primul meu jurnal online pe un CMS

 Tehnologia are multe avantaje și cum sunt o fire destul de comodă profit din plin. Sunt o fire atehnică iar chestia asta am remarcat-o după muuuulți ani de viață.

Deci: eu și aspiratorul! Umblatul pe jos desculță mi-a făcut întotdeauna plăcere. Ori asta înseamnă să păstrezi locurile pe unde-ți pui piciorul în curățenie. Sunt departe de a fi ceea ce se numește o maniacă în ale gospodăriei… totuși caut să îmbin plăcerea cu necesitatea.

În seara asta m-am hotărât să dau cu aspiratorul. Constat că refuză să funcționeze! Adică merge dar de tras ioc! Desfac capacul și încep să verific cam ce știam eu. Punga e pe jumătate, o golesc pentru siguranță. Ioc! Scot sita și o curăț. Ioc! Demontez furtunul și-l verific și p-ăsta. Tot ioc! Cunoștințele mele despre un aspirator și funcționarea lui s-au terminat. Mă așez pe podea lângă dumnealui, aspiratorul, și-i trag din suflet replica din titlu…

O fi și mătura bună la ceva totuși prefer aspiratorul în casă! Ce e de făcut?

Apelez și de astă dată la ajutorul omului de lângă mine. Se ridică de la calculator, vine lângă mine și se uită. Apoi pune capacul și-i dă drumul. Trage!

Mama ei de tehnică și de aspirator… și de mine… Și acum râd când scriu pățania.

Am terminat ce vroiam să fac și m-am dus la o țigară. În timp ce fumam mă gândeam tot la pățanie. De data asta am devenit mult mai serioasă pentru că mi-am dat seama (din nou) de ce mașinuțe bune suntem noi oamenii. Funcționăm la capacitate maximă doar când suntem „cu capacul pus”…

Mama ei de filosofie!

Comments on: "… tui mama ei de tehnică!" (6)

  1. …Mi-a plăcut de mic meştereala. Naşul nostru, e la fel de „tehnic” (sau a-tehnic, dacă preferaţi). Când vine vorba de aşa ceva, el are o vorbă: „Stai niţel, să-l chem pe bărbată’miu!” Şi bineînţeles, naşa vine fuguţa şi repară! 😉
    Aşa că, chestia cu tehnic/atehnic, e oricând supusă dezbaterii…

    • Eu cred că fiecare om are în el resurse care „dorm”. Doar atunci când intervine sfânta nevoie le descoperă… 😉

  2. Hehehe … femeile astea … 😀

    • Sunt unele lucruri pe lângă care trecem ca… orbii. Viața asta este frumoasă, zău așa! Atâta timp cât îți alegi tu amintirile pe care vrei să le păstrezi.
      Poate că e unul dintre motivele pentru care puțin îmi pasă cine e la conducerea vreunei țări. Sau ce fac ei… le ce-mi folosește? Venea cumva vreunul dintre ei atunci când mi-a fost foame sau am avut probleme? Sau când prietenii mei au fost în încurcătură și mi-a fost imposibil să-i ajut?
      Eu cred că la mine porunca de „sus” a fost să fiu bărbat. Cel puțin 6 luni. Apoi cineva s-a răzghândit și-a ieșit ce-a ieșit… 🙂

  3. În materie de tehnică sunt la fel de ” pricepută”.

    • Păi… nevoia m-a învățat multe! Cum eu sunt stângace din născare am ajuns la concluzia că-s pe dos la multe… 😉

Lasă un răspuns

