Primul meu jurnal online pe un CMS

 De ce are elefantul ochii roșii… vă spun un pic mai târziu. Deocamdată încă îmi trag suflarea. I-am pus o întrebare astăzi Doctorului Știe-Tot. Adică lui Google. Întrebarea era una simplă, banală: ce se caută pe net? Ei bine, am citit câteva dintre articolele publicate și-am rămas… cu ochii pe pereți. Întrebarea următoare care mi-a trecut prin minte a fost: pe ce lume trăiesc eu? Ori am nimerit cumva din greșeală pe-aici? Întrebați și voi pe nea Gogu și citiți… Noroc că Google e doar un motor de căutare!

Se spune că „ochii sunt oglinda sufletului”… eu cred altceva. Ei îți arată ceea ce vrei tu să vezi! Ați văzut vreodată „ochi goi”? Când și cu ce ocazie?

Oamenii sunt adevărați performeri! Am văzut oameni care au un butonel ascuns la ochi. Zău! Pe cuvântul meu… Click și-n câteva secunde apar lacrimile. Primul personaj cunoscut de acest fel a fost soră-mea! După mulți ani am aflat de ce eu am fost tare cuminte… pentru că am plâns prea puțin! Al doilea personaj a fost prima mea soacră! Teribilă femeie… Am încercat și eu să învăț metoda asta. Pe cuvânt! M-am dus la oglindă, mi-am adus aminte de tot ce mi se părea altădată trist, faze din filme, pisicii care au murit în brațele mele, orice lucru sau eveniment care pe altcineva ar fi făcut să urle mai ceva ca lupii la lună! Ioc! La un moment dat chiar m-a bușit și râsul! Atunci când au avut loc evenimentele respective am plâns! Doar atunci! E clar că-s de pe altă lume…

Râsul? Da, îmi place să râd și o fac cu dragă inimă. Spontan!

Deci: de ce are elefantul ochii roșii?

    • ??
    • Vezi? Pentru că s-a ascuns în cireș!
    • Du-te mă… ai văzut tu vreun elefant în cireș?
    • Dacă s-a ascuns atât de bine!

Ei? Ce v-am spus? E clar că fac parte dintr-o altă lume…

Comments on: "Elefantul cu ochi roșii" (4)

  1. Am văzut de atât de multe ori „ochi goi”! De pildă, cam toţi secretarii de partid pe care i-am cunoscut, aveau ochii goi şi privirea tâmpă. Am văzut câini care mi-au spus mai multe decât ochii acelor maşini de debitat texte…
    Am văzut însă şi ochi care spun ceva. Am curajul să spun că ochii a cpeste 95% dintre copii, SPUN MULTE!
    Ce se întâmplă de la cei câţiva ani şi până la maturitate? Intervine ŞCOALA. Ideile fixe, locurile comune, plastitudinea, indiferenţa, sub-mediocritatea „cadrelor didactice”, inocularea fricii şi a obedienţei, transformă copilul plin de viaţă, într-un cadavru viu, o gelatină ideală pentru maşina de tocat destine numită „statul român”. Statul… O plutocraţie care simulează de secole „egalitarismul”.
    Care egalitarism? Care democraţie?
    Ete colea: Sibilla

    • Ochii goi sunt groaznici… sunt ochii unor corpuri fără suflet, fără inimă.
      Ce părere ai despre teocrație?

  2. De ce are elefantul ochii roșii ? A plâns de dorul elefăntoaicei !

    • Da de unde… a stat prea mult la calculator! 😉
      Ochii „goi” sunt ceva greu de descris în cuvinte. Trebuie să vezi ca să înțelegi…

Lasă un răspuns

