Primul meu jurnal online pe un CMS

Știu că scrisoarea mea vă găsește bine și sănătoși! Indiferent ce spun medicii, eu știu că voi sunteți cei mai buni, sănătoși, frumoși și bogați părinți din lume!

Vă mulțumesc!

Fără voi mi-ar fi fost imposibil să fiu astăzi ceea ce sunt. Ce sunt?

Un om fericit!

M-am comportat întotdeauna ca o capră, refuzând sfaturile voastre… și am făcut ceea ce am crezut de cuviință.

Iertați-mă!

Întotdeauna am crezut și cred în mine, în acea parte lăsată de Dumnezeu în pieptul meu. Definiția mea despre fericire e cu totul alta decât a voastră. Au și banii rostul lor în viață, învățătura și sănătatea. Totul se învață de la „A” la „Z”! Așa, la peste 40, am învățat să mă plac. Și mă plac așa cum sunt!

De câtva timp simțeam ceva ciudat că se întâmplă cu mine, cu corpul meu. Era ceva, o greutate invizibilă în spate. În ultimii doi ani și ceva a devenit din ce în ce mai apăsătoare! E treaba voastră ce-ați făcut în viața voastră… eu, însă, am învățat să iert și să iubesc.

Vă iubesc din toată inima! Vă iert eu, pentru că altfel îmi este imposibil să merg mai departe. E dreptul meu și-l folosesc din plin. E dreptul meu la fericire!

Vă sărut și vă îmbrățișez, M.

PS. Am să pun și niște fotografii cu noi în plic… împart cu voi picătura mea de fericire!

Comments on: "Dragă mami, dragă tati" (8)

  1. cum reusesti??? doamne, n-ai idee ce lupta ai declansat in mine(de fapt a reinceput, nu incetase niciodata) …..

    • Un suflet frumos… asta ești.
      M-ai întrebat cum reușesc. Poți să faci și tu asta. Te duci la oglindă și-ți ceri iertare de la tine și-ți spui că te iubești. Așa cum am scris în articol, fiecare om e responsabil pentru gândurile, vorbele și faptele sale. Poți să știi ce am făcut noi, în alte vieți? Și chiar dacă știi, la ce=ți folosește? Important e ce faci tu, acum, în fiecare secundă a existenței tale. 🙂
      Și ține minte… TU EȘTI EU.

  2. Sa-ti fie bine, suflete, si liniste!

  3. Hmmm, mi se pare mie ? sau au existat şi nişte neînţelegeri…
    Îmi place că indiferent ce a fost, ai puterea de a trece peste şi a merge mai departe.

  4. rus8anca said:

    foarte frumos şi sincer mesajul tău, să pui neapărat şi poze…!

Lasă un răspuns

