Primul meu jurnal online pe un CMS

Comments on: "Azi tac. Vorbesc cu fotografiile." (6)

  1. Frumos Salanicul vazut prin ochii tai, Monica! Pana si magarusul pare… de-acolo! 🙂

    • Frumusețea stă în ochii privitorului…
      Măgărușul e de acolo și e fotografiat în centrul Salonicului. Pulovărul galben din dreapta e făcut de mine.. 😉

  2. Ce surpriză! 🙂 Şi mă întrebam de ce mă tot baţi la cap cu „resize”…
    Acum când văd toate astea înşirate, mă întreb… ştiu că e ciudat, totuşi, mă întreb…
    Chiar am trecut prin toate astea? Atât de multe?
    Ce zici, că am văzut poza cu peştele la „grădina de apă”, facem filmul? Măcar că ne-a plouat atâta ca să facem materialul…
    …Acum mi-am dat seama de ironia sorţii! Ne-a plouat la „grădina de apă”!

    • Multe?!? Eu zic că e doar începutul… sau o continuare?!?
      Zic da. Mai adun ceva material și-l facem.

  3. Foarte frumos! Unde sunt făcute?

Lasă un răspuns

