Primul meu jurnal online pe un CMS

Shopping terapy

Articolul e scris pentru cei care s-au trezit. Cred ȘI în acest lucru.


Discuție din amintiri:

– Cheltuie cam mult și fără rost. Ce-i de făcut? Ai vorbit cu ea?

– O lăsăm să învețe și cum se fac! Când să vorbesc? Și cum, doar știi că de fiecare dată tace.

– Cred că e cam târziu pentru asta, pentru dezvăț. Dacă învață și cum se fac, uită de carte.

– Ai altă idee?

– Sunt obosit. Mă doare capul… vorbim mîine despre asta.

– Și eu sunt obosită. Lasă că se descurcă ea.

Am citit atât de multe despre terapia asta! Unul dintre motivele care m-a îndemnat să fac mai multe cercetări pe această temă, a fost tocmai găsirea unei soluții pentru lecuire. Căci are Cineva și umor, un umor teribil. Am primit lucrul exact ca să mă lecuiască de așa ceva. Din fericire, boala asta a trecut doar tangențial pe lângă mine și pentru o perioadă scurtă din viață. Luați-o cum vreți: economie și/sau zgârcenie. Eu îi zic cumpătare. La ce folosește un lucru ca să-l cumpăr doar pentru a fi „cel mai, și cel mai…”? Ok, înțeleg că toate lucrurile sunt făcute cu un rost. Problema este alta:

Oamenii cumpără mai puțin produsul, ci motivul pentru care a fost făcut.

În ultimii ani au luat avânt cumpărăturile făcute de pe net. Se poate cumpăra orice! Inclusiv vise sau lozuri. Da-da, și lozuri. Ideea articolului mi-a venit după o discuție cu o prietenă din Virtualia. A cumpărat o carte din care a înțeles unele lucruri, apoi și-a spus părerea cam așa: Fiecare e dator să încerce. I-am dat dreptate! Și ce fac mai departe cei care au luat țepe? Depinde de cum gândește fiecare. Unii tac și păstrează experiența doar pentru ei, alții spun prin articole. Alții mai și scriu cărți despre asta. Banii pe net îi fac doar creatorii. Motivul pentru care a fost scrisă cartea e simplu: se fac bani pe net. Mai jos e cartea…

Comments on: "Shopping terapy" (6)

  1. Spune-i tu unui copil că e rea coca-cola, de exemplu. E plin de reclame peste tot. Spune-i unui om matur că toate pastele de dinți sau sarea din magazine are fluor, și ce efecte are fluorul asupra organismului. Sau du-l la fermele de animale sau de păsări, să vadă cam cum și în ce condiții trăiesc acolo, atât cei care se ocupă de ferme cât și animalele… am fost și am văzut cu ochii mei.
    Droguri?!? Atâta timp cât există cerere (consumatori) sunt și oferte…

    • Mai era o povestioară despre asta: ”Un discipol dorea să probeze droguri iar învățătorul îi spuse
      – Cum poți afla prin ce metodă să fixezi o scândură, printr-un șurub sau printr-un cui? Răspuns: bate-i un cui! Dacă scândura a plesnit, înseamnă că era nevoie de șurub”
      Unele greșeli sunt ireversibile 😉

      • Sunt câteva întrebări simple, groaznic de simple: de ce, cum și ce. Noteză-le pe o bucată de hârtie. Întreabă-te tu pe tine și scrie răspunsul. Odată o faci de la coadă la cap, apoi în ordinea dată de mine. Se schimbă sensul, dar întrebările sunt aceleași.
        btw… de fiecare dată când faci o prostie, bați un cui într-o scândură. Poți să scoți cuiul, dar gaura rămâne. Tot cu scânduri și cuie…

  2. Ei nu chiar tot e dator să încerce fiecare 🙂

    • Am auzit odată un banc… Cică Ion se ruga în fiecare seară la Dumnezeu: Dă, Doamne, să câștig la loto!. Și se ruga Ion, în fiecare seară… Într-o zi, Dumnezeu, obosit de-atâtea rugăminți, îi apare lui Ion îi vis și-i zice: Da du-te, măi Ioane, și cumpără un bilet la loto….
      Eu cred așa: fiecare e liber să încerce ce vrea! 🙂

Lasă un răspuns

