Primul meu jurnal online pe un CMS

 Și eu, care credeam că am parte de o zi obisnuita… Așa-mi trebuie, dacă mă pun cu fabricile de iluzii!

Mergem la piață, facem cumpărături, luăm și o cafea, că e frumos afară. Se apropie de noi un nene, vânzător de lozuri. Îl cunoaștem, e vlah. Vorbește și un pic aromâna, deci ne înțelegem. Pensionar…

Îl salut eu prima:

Bună dimineața!

Se uită mirat la noi, apoi ne recunoaște.

Aaaa, voi sunteți rumânii…

Da, nene… Ce mai faci? Bine?

Bine?!? Cum voi…?

Noi ce, nene?

Voi pe ce lume trăiți?

P-asta nene… Am fost la piață și acum bem o cafea. Ce, trebuie să știm ceva?

Îl văd cum începe să arate mai ceva ca un taur furios. Ce-o fi pățit? Și ce amestec avem noi? Încep să am o vagă bănuială…

Nene… te-ai uitat cumva la televizor?

S-a blocat, ca o teavă de la un cazan sub presiune.

Ceeee?!? La minciunoșii ăia?!?

Clar. Mă întorc la cafea. Adică am intenția, când îl aud:

…iar dumneata… dumneata ești o femeie periculoasă!

Și pleacă grăbit de parcă l-ar fi urmărit vreo primejdie…

Deci, da. Sunt periculoasă. Beau cafea când el fierbe. Da, am curajul de a face nimic.  

Mă uit la Șerban, el la mine nedumerit. Ultimele replici au fost schimbate într-o limbă amestecată. Îi traduc și restul. Acum vorbește și el…

E tare frumos afară! Mergem să facem o baie?

Am zis da. Două ore am stat tolăniți pe mal și una în apă, mai mult făcând pluta.

Caragiale! Unde ești nene Iancule… 

Comments on: "Bilete de papagal" (2)

  1. Am teme de făcut. N-am înțeles de ce era supărat ?

    • Ai înțeles de ce sunt periculoasă? 😉
      Știu că ai treabă. Toți avem și altceva de făcut… 🙂

Lasă un răspuns

