Primul meu jurnal online pe un CMS

Firul invizibil

    • Foarfeca… unde ai pus foarfeca?

Bătrâna trăgea cu disperare parcă, de cămășuța de noapte. M-am apropiat și am adunat de pe jos plapuma. Am învelit-o. Bătrâna tremura din toate încheieturile, parcă ceva o speriase bine de tot. Abia după ce i s-a mai potolit respirația am întrebat-o ce s-a întâmplat. Până atunci se uita disperată la mine, apoi, și-a întors privirea, cu teamă, spre un colț al camerei. M-a întrebat dacă văd ceva. I-am răspuns că e mai bine să-mi povestească ce vede.

    • Fetița așteaptă de mult timp. Mi-a spus să tai firul, să-l ducă la mama ei. A avut răbdare toată noaptea! Toată noaptea am auzit-o cu mi-l cerea…

Am început să am o bănuială…

    • Mamaie… și unde e firul ăsta? Unde îl vezi?

Mâna tremurândă, cu rușine parcă, se duse spre buric. Am oftat… citisem deja câteva lucruri despre „coarda de argint”. I-am spus bătrânei să rupă firul, să-l dea fetei, să-i spună că-și cere iertare de la ea. Și că e liberă să se ducă la mama ei.

După ceva timp am întrebat-o cum arăta fetița, să o descrie. Căutam ceva de care să mă leg, mai ales că, uneori, câteva dintre visele mele le scriu într-un fișier separat. Într-unul dintre ele am văzut o fetiță micuță, brunețică, cu tenul alb. A venit la fereastra camerei mele și se uita la mine cu ochii mari, de parcă aștepta să fac un gest, o mișcare, să iau o hotărâre. Am luat-o în brațe și am întrebat-o ce-i cu ea… În spatele ei am văzut o mulțime de chipuri de copii, de vârste diferite, și, din mulțime, am auzit o voce care îmi spunea: „A părăsit-o mama ei și e singură. Vrea să plece și are nevoie de ajutor.” M-am uitat la chipul alb al fetiței și i-am zâmbit: „Puiule… stai liniștită. Am grijă de tine până vine mama ta.”

Trecuseră de la vis doar câteva zile până când am găsit-o pe bătrână cerându-mi foarfeca. Am rămas destul de încurcată în urma evenimentelor. Care om își mai vede visele, unele dintre ele fără noimă sau în legătură cu ei înșiși, continuate în viața de zi cu zi? Da, continuate! Am mai avut vise, toată lumea are, unele mai apropiate ori de realitate, ori care țin de domeniul science-fiction. Acest vis, însă, e cu totul altceva…

Întrebările pe care le-am pus ulterior m-au făcut să rămân pe gânduri. Dacă e cazul să scriu despre așa ceva sau să tac. Timpul s-a scurs și, totuși, acest subiect mă macină. De ce trebuie să fac eu „curățenie”? Pentru că, între timp, am primit și niște clătinări din cap la întrebările pe care le-am pus ulterior bătrânei. A refuzat să dea naștere unui copil. Sau mai mulți… cine știe? De-a lungul anilor, însă, gândul doar la acel copil o macină. Eu, o străină, total pe dinafară de viața ei, vin și o lămuresc. O liniștesc…

Doamne! Vorbesc, pentru a câta oară, cu voce tare… dă-mi Doamne putere… sunt prea mică (încă) pentru o lume atât de mare și prea mare pentru lumea asta…

Comments on: "Firul invizibil" (4)

  1. La Mulţi Ani românilor, oriunde v-aţi afla!

    • Are mai puțină importanță unde suntem, ci ceea ce suntem. Și da, suntem români. Și chiar îmi place că sunt ceea ce sunt… 😉
      Mulțumesc Tiberiu!

  2. Just Me...Carla said:

    mai asteptam Monika,stiu ca esti plina de surprize 🙂 ,pup si imbratisez cu drag !!!!!!

  3. Mă bucur că te-ai decis să publici!
    De altfel atunci când ţi-am explicat că trebuie tăiată Coarda de Argint şi că e posibil să fi fost un avort, speram să publici pentru că ştiu că sunt mulţi cei care au astfel de „întâlniri”.
    E important să ştie cât mai mulţi că totul e OK, că sunt oameni normali, că e o altă faţă a Universului şi că mai sunt şi alţii pe lume care văd, aud şi chiar interacţionează CONŞTIENT cu celelalte Plane ale Manifestării.
    Povesteşte-le şi de experimentul cu fotografiile. Poate vor să se antreneze în comunicare telepatică.

Lasă un răspuns

