Primul meu jurnal online pe un CMS

 Grea întrebare! Hm? Da, știu. Tăcere. Ei bine, am vrut să aflu ceva mai mult despre mine. Eu. Tu ești liber să faci ce vrei. Grădina netului e destul de mare.

De ce spun astea? Pentru că unele lucruri le-am știut, iar altele le aflu abia acum, după citirea unor rezultate. Și pentru că vreau mai mult de la mine… am fost la psiholog.

Deci! Despre atitudinile (sau talentele?) mele:

-introvertit. Deci:

Rezervat și tăcut. Just.

-intuitiv.

Visez mult și fac puțin. Corect!

Îmi scapă multe detalii din imaginea de ansamblu. Iar corect.

Văd mai mult în viitor decât în prezent… mai bine tac. Mi-au ajuns prezicerile făcute.

-afectiv.

Preferințele personale sunt mai valoroase decât argumentele obiective. Mda… și costă să ai preferințe.

În luarea unei decizii acordă mai multă atenție considerațiilor sociale decât logicii. Adevărat! Îmi lipsește o mare doză de rațiune…

judecativ.

Își planifică activitățile și ia decizii din timp. Da! Toate planurile făcute pe termene scurte s-au realizat. Cele pe termene mai lungi de trei zile eșuează.

Sunt motivați de întrajutorarea celorlalți. Da, am nevoie de încurajări. Cine se lipsește de așa ceva?

Creativi și delicați, au talentul de a oferi bune sfaturi personale. Știuuuu… aș putea să fac asta și pentru mine?

Sunt ghidați de principii și de valori solide… păi altfel care ar mai fi diferența dintre om și animal?!?

Sunt ființe complicate și profunde, care pot înțelege situațiile complexe și oamenii complicați. Auci… știu. Ce îmi este greu e să mă înțeleg (uneori) pe mine.

Intuiesc emoțiile și sentimentele celorlalți. Normal. Sunt zodie de apă.

Are tendința de a face pe plac celorlalți, pentru a se integra, caută armonia și consideră conflictele ca fiind distructive. Uneori îmi vine să folosesc limbajul grobian și mă abțin. Cu greu, dar mă abțin!

Așaaa… ce mai zice?

Prin natura lor sunt ființe liniștite și agreabile, sunt foarte ușor de rănit. Da, se pare că unor oameni le place cu orice chip să se certe sau să se vaite. Mulțam… am destule!

În perioadele de stress se simt împrăștiați și pierduți… cine se simte ok în astfel de situații?!? Excesiv de cooperante și binevoitoare, au tendința să adopte valorile și credințele celorlalți. E unul dintre motivele pentru care refuz să fac (prea multă) polemică despre „sfânta pătrime”: politică, familie, Dumnezeu și bani.

Cam asta sunt… și-mi place de mine. La urma urmei, sunt un om dintre aproape șapte miliarde de pe Terra.

Vrei să știi și tu mai multe despre tine? Iote adresa psihologului:

http://www.la-psiholog.ro/teste-psihologice/test-personalitate-mbti-jung-16-tipuri

Lasă un răspuns

