Primul meu jurnal online pe un CMS

Amintirile te trăznesc când te aștepți mai puțin… ca de exemplu în autobuz. Am ratat o stație… În fine!
Acum ceva timp vorbeam cu o prietenă de pe net. Și, ca prieteni, ne împărțim și bucurii și necazuri. Spunea că fetița ei adolescentă a început să bâzîie că vrea niște cercei pe la sprâncene, buze, buric sau mai știu eu unde. I-am spus ce-am făcut eu ca să scap de astea… urmarea a fost un strigăt disperat: „Ești nebună! Cum să fac eu așa ceva?!?”
Da. Sunt. La aikido te învață să te folosești de forța adversarului. Dorința e una dintre cele mai mari forțe! Mi-ar place să practic așa ceva… Deocamdată am 18 ani experiență de viață cu un vărsător. De la el am învățat ce este „șantajul sentimental”. A fost o perioadă când mă tot bătea la cap să-mi pun și eu astfel de accesorii pe pielea mea. Dumnezeul lui era diferit de Dumnezeul meu. Al lui e doar al lui, al meu… e al nostru! Bun, trec mai departe. După câteva săptămâni de bătut la cap am acceptat să fac și asta. Cu câteva condiții! Prima: să vină cu mine. A acceptat. A doua: să-și facă el primul „frumusețea”! Aici a rămas mut. Subiectul s-a încheiat cu bine… cel puțin pentru pielea mea…

Comments on: "Body-piercing, tatuaje și alte alea…" (8)

  1. Adică omul îţi vrea binele şi tu îi răspunzi aşa?
    Reacţia ta a fost exagerată…

  2. Parca is niste triburi prin Africa,pare-mi -se, care de la nastere incep sa-si puna cate un inel in fiecare an, in jurul gatului..Si li se departeaza vertebrele gatului, ca la balamuc..Ajung ca niste girafe..Oricum, sa ma mai gandesc ,de-mi pun si io inel.. :))

    • Păi așa înțeleg ei „momosețea”… pot să le stric io plăcerea?!? Prin inelele alea se asigură că toți urmașii lor stau acolo. E doar o presupunere…
      Mi-am adus aminte de copilărie. Pe la 10 ani am primit cadou de la tata o pereche de cercei. Abia după ce mi-a făcut cadoul și-a dat seama că urechile mele sunt… fără accesoriile de rigoare. Am așteptat eu vreo doi ani, să miște vreunul din părinți în direcția aia. Liniște… Atunci deșteapta de mine a luat un ac mare și-am rezolvat problema! Tata s-a albit la față și mi-a ordonat scurt: „du-te din fața mea!”.
      Pune-ți inele câte vrei și unde vrei, Vi! Dară avem vreo 20 de degete la dispoziție… 🙂

  3. Până la urmă, e bun şi body-piercing. Cel puţin vezi cu cinew ai de a face, fără să-ţi mai baţi capul. O vezi dintr-o ochire! 😉

    • Ce-i pe dinafară e și pe dinăuntru… adică găuri, pete de diferite forme și culori, etc.
      Lipsuri, carevasăzică… Eu, una, le sunt recunoscătoare. Ei au curaj să-și pună „lipsurile” la vedere!

  4. Ai fost deșteaptă !

Lasă un răspuns

