Primul meu jurnal online pe un CMS

Sunt cu un amic la o cafeluță și-o țigară. Fiecare cu gândurile lui…
Cu timpul se umple scrumiera de chiștoare, cafeaua s-a terminat demult și tăcerea e spartă de amic: unde ești, că ai țigara aprinsă și te uiți la ea de parcă ai vedea așa ceva pentru prima oară! Da, așa e. Mă uit la ea, la țigară, cu atenție și curiozitate. Au trecut… câți?… peste 20 de ani decând m-am apucat. Plămânii mei săracii! De ce m-am apucat de fumat?
În fine, îi răspund amicului: măi, mă întreb ce m-ar face să mă las de ele.
Amicul răspunde imediat, de parcă răspunsul îl avea pregătit dinainte: te lași doar când ai un copil… poate că de el îți va păsa mai mult decât de tine.
Am avut senzația că eu mă fac mică, mică de tot, iar tot ce este în jurul meu devine uriaș. Copilul sunt eu dintr-odată.
Am greșit când m-am adaptat la realitate, în loc să-mi fac eu realitatea. Cred că am sărit peste o etapă din copilărie, încercând să mă maturizez și să mă comport cerințelor „de pe piață”.
Da, sunt buni amicii! Mai ales când îți mai trag câte una după ceafă…

Comments on: "Nicotina, cofeina și… palma după ceafă" (2)

  1. Ai putea să te iubești mai mult. Ce zici ?

    • Eu cred că toți suntem egali… și tocmai am început să mă iubesc. Adică de vreo trei ani încoace…
      Iar faptul de a mă iubi „mai mult” mă dă peste cap. Ar fi în detrimentul altuia, lucru cu care sunt mai puțin de acord. Oricât aș vrea să le împac pe toate, totuși, uneori e greu să împaci și capra cu varza, cu lupul, cu râul, cu barca, etc. 🙂

Lasă un răspuns

