Primul meu jurnal online pe un CMS

Telegramă

Deci, da.
Noi la cumpărături.
Se adunaseră cam multe sacoșele iar El le-a luat pe toate.
Eu: Dă-mi măi și mie!
El: Cum?!?
Eu: Dă-mi măi și mie! Una, măcar una!
El: Ferească Dumnezeu să-ți dau una… că am mâna cam grea…
Deci, da.
Noi cu d-ale noastre…

Comments on: "Telegramă" (3)

  1. Păi, cam da!
    Acasă am învăţat că e ruşine să laşi femeia să care bagajele. Dar cum tata e actor, se şi făceau bancuri multe în casă. Şi dacă eram prins în offside, mdeh, o cam „încălţam”. Aşa că, m-am obişnuit să o iau „din voleu”. Cum de data asta s-a potrivit de minune, am servit-o, la moment! 😉

  2. anca said:

    :))), Moni cu Şerban! 🙂

    • Acum vreo oră și ceva eram afară (impropriu zis la soare… că aici e o ceațăăăă). Noi doi pe-o bancă, ciocolate calde și o mulțime de porumbei în jurul nostru.
      Zice Șerban: îți aduci aminte ceva comic?. Eu: da! dă-mi și mie una!….
      Și uite-așa s-a scris telegrama… 😆

Lasă un răspuns

