Primul meu jurnal online pe un CMS

Soarele din vis

 Se întâmplă să visez destul des, iar multe dintre cele visate rămân undeva, într-un colț de minte. În ultimul timp îmi păstrez în scris doar visele care îmi lasă senzații, ceea e cu totul altceva decât descrierea „a ceea ce simți”. De ce „Soarele din vis”? Pentru că în toate visele mele e lumină și cald, ceea ce corelăm noi, în viața de zi cu zi, cu ceea ce ne dă Soarele.

Un loc cu care eram familiarizată… era ca un fel de aranjament scenic. E unul dintre motivele care te fac să acorzi o mai mică atenție detaliilor, pentru a ușura acordarea atenției spre ceea ce se va întâmpla în continuare. Era cald, exact ca atunci când dai peste o zi tocmai bună de plajă. În vis mă ocupasem cu curățenia locului de „odihnă” iar, ironic, am pățit exact ca cei care ocupă funcția de administrator… de cele mai multe ori se ocupă de toate amănuntele și rămân tocmai ei înșiși fără loc. Așa am pățit și eu în vis. Ocupată cu micile detalii mi-a scăpat faptul că acolo unde făcusem eu curățenie veneau diferite persoane și ocupau locul respectiv. La un moment dat m-am oprit și am început să-mi caut și eu un locușor. Am găsit unul destul de mic. Prea mic pentru salteluța mea! Știam că are să mai vină cineva… Am tras-o cum am putut și mi-am zis că o să termin locul de curățat după ce o pun. Ideea de a „pune salteaua” e destul de stranie. E ca și cum m-aș fi decis să rămân acolo pentru o perioadă de timp. În fine, am lăsat-o jos, m-am așezat pe ea, atunci…

Ai avut vreodată senzația că ești privit cu insistență? Exact așa am pățit. Atunci, abia atunci, a apărut în fața mea „cineva”. Îl vedeam și-l auzeam. Am avut deja mai multe vise în care mi se vorbește în gând, deci un astfel de limbaj îmi este destul de familiar. Mă uitam la ființa din fața mea și l-am întrebat în gând dacă pot să-i fiu de folos cu ceva. Întrebarea mea a fost destul de clară, căci imediat am primit și răspunsul. Ce am auzit? Hm… Tu, cel care citești, ascultă cu „inima”

Timpul în care voi mai putea sta aici, așa, e destul de scurt. Așa că, ascultă mai întâi, apoi pune-mi întrebări. Îți las copilul meu să ai grijă de el. Odată cu el primești tot ceea ce ai nevoie. Căci tu știi de ceea ce are el nevoie! Un bun observator „simte” ceea ce îl va atrage și vei știi ceea ce să-i cumperi, atunci când cere și este pregătit să primească.

Din minte mi-a țâșnit efectiv o întrebare. Se pare că era deja pregătit pentru ea, pentru că mi-a zâmbit. Întrebarea era: „dacă tu ești aici, acum, pentru că eu te văd ca și cum ai fi real, de ce îți este greu să faci tu însuți ceea ce trebuie?”

Răspunsul:

Manifestarea… îmi este posibilă doar până la un anumit nivel. Ori tu poți manifesta la planul unde ești. Pe mine mă vezi aici dar eu sunt în alt plan. Doar până aici pot veni și mă pot manifesta sub formă fizică, sau ceea ce numești tu „formă”. De manifestat însă, chiar și aici, îmi este foarte greu!

Ca să-mi explice și mai bine, pentru a-mi ușura înțelegerea, a făcut un gest. S-a aplecat să apuce un bidon cu apă. Mâna i-a trecut pur și simplu prin bidon, fără să-l miște. M-am uitat lung la bidon, la el… și am avut senzația de RESPONSABILITATE. Da, asta mi s-a dat: O MARE RESPONSABILITATE.

Orice cuvânt pe care l-aș mai scrie în continuare ar fi în plus și s-ar baza doar pe presupuneri sau pe speculații raționale. Ar fi pierdere de timp, atât din partea mea, cel care scrie, și din partea ta, cel care citești. Am visat, am scris… și atât.

Căci cel care știe puțin vorbește, iar cel care știe tace. (Tăblițele de Smarald)

Comments on: "Soarele din vis" (2)

  1. Hristos a înviat !

Lasă un răspuns

