Primul meu jurnal online pe un CMS

 Un țăruș înfipt drept în frunte și o varză care-și desface foile în mod lent. Atunci când foile mai începeau să se mai și rotească îmi venea să urlu. Un tablou destul de sugestiv, cred. Locul acțiunii descrise un pic mai sus era ceea ce numim cap în mod obișnuit. Da, un cap care în mod obișnuit era al meu. Acum, în locul lui, s-a instalat o cucoană fandosită, cu volanașe bine apretate și pe care avea mare grijă, din când în când, să le scoată în evidență, plină de mândrie. La fiecare mișcare pe care o făceam sau încercam să o fac, avea mare grijă să mă atenționeze: „aici sunt!”

Deci, da. Oaspetele era o durere de cap. În plus a mai venit și însoțită de bastonul din frunte. Îl rotea încet, fără să bage în seamă strâmbăturile mele.

Se spune că o răceală obișnuită îți poate trece prin două modalități: prima e să o tratezi cu medicamente și atunci vindecarea se face în șapte zile, ori, a doua posibilitate, o neglijezi și atunci îți trece într-o săptămână. Ani de zile am folosit metoda numărul doi. Așa că m-am așezat în pat lăsând-o și pe ea, durerea, să se odihnească. Da de unde… coana era mai vioaie după ceva timp. Aplic exerciții de respirații. Perioadele de respirație au mai liniștit-o un pic… pe o perioadă scurtă.

Am abandonat lupta. Mi-am târât corpul la scăunelul din fața Korg-ului și am rugat-o pe ea, oaspetele meu, un „bun venit” obosit. I-am spus să se așeze lângă mine și să asculte un pic de muzică. A tăcut… oricum aveam de gând să cânt, cu sau fără aprobarea ei. Eram la mine-acasă iar ea era oaspetele meu…

Mi-am pus degetele pe clape la întâmplare, unul câte unul. Lacrimile au început să curgă, fără un motiv anume. Acum, când scriu toate astea, stau și mă întreb: de ce plângea?!? Apoi a plecat… a dispărut, luându-și cu ea și bastonul.

Am oprit clapa, aducându-mi aminte de cartea primită spre corectură prin email. În carte era un mic capitol referitor la „vindecarea prin muzică” sau meloterapie. Poate undeva, în subconștient, m-am îndoit de efectele unei astfel de terapii. Îmi cer iertare!

Deci, da. Despre morți numai de bine…

Comments on: "Medicamentul minune" (5)

  1. bine ca a functionat! :-)))
    PS. Salutari din Atena 🙂

    • Treci dincolo de ideea de „bine” sau de „rău”, Dagatha. Orice dezechilibru este semnalat de corpul fizic, deci tot ce ai de făcut e să echilibrezi.
      Exact asta am făcut: am dat ceva de suflet minții…
      Dacă ai trecere prin Salonic, dă-mi un semn. Poate bem o ciocolată împreună. 🙂

      • probabil ca am parut eu ca nu iau subiectul in serios. Il iau! Sincer. Numai ca la mine medicamentul minune se numeste zambet si voie buna. 🙂
        Azi plecam spre Vonitsa pana duminica. Nu stiam exact unde esti, am sperat ca la Atena, de aceea te salutam calduros.
        🙂

  2. Gina said:

    Foarte frumos! M-a impresionat finetea si sensibilitatea exprimarii si mi-a amintit ca mai exista undeva, in lumea asta, persoane cu o educatie deosebita. Ce putin timp mai gasim sa ne bucuram de compania unor oameni ca tine, Monica! Si cat de mult ma incarca cele cateva randuri pe care le-am citit…
    Iti multumesc din suflet ca existi si ca ne lasi sa ne bucuram si noi de darul tau!

    • Mulțumesc mult pentru cuvinte. Educația mea constă mai mult în studiu autodidact. Uneori acest mod poate prezenta și avantaje… depinde din ce unghi privește fiecare. Tot ce pot să spun e că, atunci când ai senzația că te învârți în cerc, trebuie să te oprești pe loc. Oprești orice gând, lași deoparte orice rațiune. Te ocupi de „suflet”… Ceea ce se întâmplă este exact opusul la zicerea: „somnul rațiunii naște monștrii”. 🙂

Lasă un răspuns

