Primul meu jurnal online pe un CMS

 Pentru a evita moleșeala de după-amiază am ieșit la plimbare. La întoarcere ne-am oprit să luăm ce ne place nouă muuuult de tot: ciocolată!.

Savuram, deci, o cioco la umbra unor copaci, pe o băncuță de lemn. E cald… tare cald. Conversația dintre mine și Șerban părea să intre pe o pantă care semăna a „nani”. Deodată îl aud că mă întreabă:

Cum vinzi castraveți grădinarului?

Bună întrebare! Rămân pe gânduri… Mă lasă?!?

Hai! Zi repede!.

Dau la repezeală câteva idei. Greșite!

Da! Arma cea mai de temut e „factorul surpriză”! Uit de toate, de cioco, de țigară, de caldură, de tot. Încep să gândesc, căutând tot felul de variante. Mă disperă graba în găsirea de soluții posibile, mai ales că cele rostite erau primite cu: „Fals!”.

Se pare că se distra copios…

Apoi îl aud:

Dacă universul ăsta era complicat, l-ar fi înțeles toată lumea!

Mă scoate din pepeni „complicăciunea”. E întrebarea la care s-a gândit cine știe cât timp, iar soluția așteaptă să fie găsită de și prin „simplitate”! Așa-mi trebuie…

Deci! Cum poți „să vinzi castraveți grădinarului?” Simplu! Îi vinzi semințe… zice Șerban…

Deci!

K.I.S.S. sau R.T.F.M…

Have a great day, guys, and get out of the box!

Comments on: "Cum Să Vinzi Castraveți Grădinarului" (1)

  1. […] Cum să vinzi castraveţi grădinarului! […]

Lasă un răspuns

