Primul meu jurnal online pe un CMS

Formula Magică

Talent. Studiu. Acţiune Focalizată. Timp. Loc. Conversie. Trafic.

Scriu, citesc, gândesc.

De cînd am apucat pe o altă cale am înţeles tare multe… Calea asta e grea atunci cînd te laşi cuprins de frici. Am înţeles că cei care se lasă cuprinşi de frici sunt tot oameni, ca toţi oamenii…  Am înţeles că toate au un rost şi că tot ce se întîmplă în viaţa asta e că… trebuie să înveţi. Mereu.

Alchimiştii căutau o formulă magică, complicând simplitatea. E atît de simplă formula asta… încât rațiunea refuză uneori să le de-a crezare cailor verzi. Iar ei zâmbesc și trec mai departe, căci știu ei ce știu. Au dat ce au avut de dat. Semințele vorbelor rămân pe urma trecerii lor. Am prins cu urechile o șoaptă de-a lor, pe care o scriu acum: orice sfârșit e un alt început, căci tu ești și alfa și omega!

Mi-au pus nişte întrebări simple!

Ce ştiu să fac şi ce-am făcut ca să-mi câştig existenţa fizică până acum.  Pentru tot ce-am învățat am plătit un preț. Există ceva gratuit pe lumea asta?!? Doar Soarele, vântul, ploaia și multe altele oferă „gratis”. Pentru asta au fost create!

Următoarea întrebare:

Ce e talentul? La ce mă pricep mai bine? Uneori mai uit şi de mine făcând ceva ce-mi place. Doar acele lucruri mi-au dat puterea să merg mai departe. Am înţeles multe… Una e să ai talent şi alta e să ai abilităţi.  Cu talentele te naşti și-mi este greu să cred că există vreun copil născut fără talente! Dacă ele sunt neglijate, se atrofiază, ca orice organ nefolosit. Acele organe există, chiar dacă sunt invizibile ochiului obișnuit. Din când în când, acel organ părăsit se mai trezește, scuturându-se, de parcă i-ar aduce aminte posesorului că mai are și altceva în el.

Următoarea întrebare!

Cât timp te-ai ocupat de tine şi talentele tale?

Rămăsesem cu ochii mari, incapabilă să dau vreun răspuns coerent. Tot ce am putut rosti a fost: abia mi-am adus aminte de mine

Când te concentrezi şi în ce condiţii? Cât „timp” îţi ia să faci nişte lucruri care îţi fac plăcere sau cât timp îţi ia să faci nişte lucruri  pentru că așa trebuieUnde faci nişte lucruri care îţi plac şi unde faci cele care trebuie?

Întrebări…  Răspunsurile vin greu, unul câte unul.  Aşa că am înţeles că singurele succese din viaţă le-am obţinut când mi-am folosit „plăcerea”,  că am reuşit să mă concentrez doar cînd aveam un ţel.

Undeva am greşit… M-am concentrat de multe ori la probleme străine de mine. Aşa am înţeles că răsplata  a intrat în alte conturi. Am întrebat de ce, iar răspunsul primit a fost următorul:

Atunci când există un spațiu gol, Universul remediază imediat acest dezechilibru, indiferent dacă este vorba de „materie”, „emoții”, mândrie”, „lene”, etc. Simplu! Ți se dau situații asemănătoare până când îți vei învăța lecția. 

Da, mai am muuuulte de învățat. Eu. Tu? Ce răspunsuri ai da la aceste întrebări?

Comments on: "Formula Magică" (2)

  1. asa este… o viata in care faci ce-ti place este viata pe care chiar o simti ca o placere.
    o colega imi spune de fiecare data cand iesim de la inregistrari… cine ne mai platea pe noi ca sa ne distram atat?
    adevarul este ca cine gaseste un loc de munca unde sa se simta bine este un fericit. nici nu-si pot da seama cei care lucreaza fara chef cat de mult gresesc, daca nu fac pasul in neat, pentru a-si gasi locul dezirabil…
    zile frumoase!

    • Orice mers începe cu un pas, acela de a găsi ceea ce te face fericit! Apoi… totul devine ca un „flow”. Descoperi un alt loc, cu altfel de oameni și ai doar senzația că acel loc l-ai găsit tu. El a existat poate dintotdeauna… 😉
      Mulțumesc mult pentru urare! Eu îți doresc zile senine, la fel ca „sufletul tău”. 🙂

Lasă un răspuns

