Primul meu jurnal online pe un CMS

Love in picture

 La început ne-au dat târcoale, încetișor… Apoi au prins curaj, strecurându-se pe lângă bancă. Ne uitam amândoi la ei zâmbind, apoi ne-am văzut mai departe de conversația începută. Unul dintre ei, ca un copil mai curajos, a venit pe bancă, exact între noi. Cuvintele ne-au rămas în gât…

Apoi a mai venit unul… și-ncă unul…

Mi-am întins brațele spre ei ușor… Ca și când asta așteptau decând lumea, s-au așezat câte unul pe fiecare braț. Apoi au venit și alții, așezându-se fiecare pe unde a găsit loc: pe umeri, pe picioare, pe gentuța prinsă la brâu. Mă atingeau ușor cu ciocul fiecare, de parcă vroiau să-mi atragă atenția: și pe mine! și pe mine!

Iar eu??? Mă uitam zâmbind la fiecare… le mulțumeam în gând pentru ce mi-au dat. Poți cumpăra așa ceva? Poate fi pus un preț pe asemenea momente? E doar… dragoste pură.

Șerban s-a ridicat de pe bancă, lăsând mai mult loc pentru făpturi. A scos aparatul de fotografiat din gentuța lui și a surprins momentul. Mulțumesc Șerban ȘI PENTRU ASTA!

Comments on: "Love in picture" (7)

  1. maya said:

    ma intreb ce-o sa facem noi cu „ursuletii” nostri scormonitori prin tomberoane, cu caprioarele care ies iarna in palcuri din paduri si vin la cersit la calea ferata, cu oamenii flamanzi care ies peste tot sau nu mai stiu unde sa iasa, toti vor iubire, iubire pura!

    • Mă gândesc că natura își păstrează echilibrul, prin modul în care își asigură circulația corectă a energiilor. Omul e animalul cel mai flămând după energie, indiferent de forma materială pe care o ia energia.
      Iar animalele… atunci când omul devine conștient de ceea ce este și face, că e doar o verigă din acest lanț energetic, atunci acest echilibru se restabilește. Defrișarea masivă a pădurilor a făcut să dispară sursa lor de hrană și animalele acționează ca atare. Ce putem face noi? Curățenie în minte, în trup și în suflet…
      Am văzut că ai mai citit ceva și din Lazarev. Uite ceva care mi-a atras atenția…

  2. Ce frumos! eu sunt innebunita dupa pescarusi, arunc bucatile de paine ramasa in gradina,si ei vin si eu le mai fac poze, sau ma uit la ei pur si simplu, si sunt fascinata de ei, desi ii am in preajma de mai mult de 1o ani 🙂

    • De mică mi-a plăcut să observ și să am contact direct cu viețuitoarele naturii, inclusiv cu plantele. Spre surpriza mea, am văzut oameni care trec nepăsători pe lângă așa ceva, oameni pentru care un curcubeu este invizibil… În fine, și pentru mine a fost o surpriză reacția porumbeilor. Cât despre pescăruși am ceva aparte, mai ales de când am citit „Pescărușul” lui R. Bach. 😉
      Mulțumesc mult pentru vizită și comentariu! 🙂

  3. Am trăit această senzaţie extraordinară de două ori: o dată la Veneţia şi o dată într-un mic oraş grecesc, Kalambaka (unde am văzut şi cîteva dintre celebrele mănăstiri).
    La Veneţia, nu mai este posibil, dacă am înţeles bine, pentru că a hrăni porumbeii, a devenit delict pasibil de amendă…

    • Dacă vrei să afli care e modul de gândire al populației dintr-o zonă urmărește comportamentul animalelor libere, de pe stradă. Un om poate mima… animalele și păsările sunt sincere, sunt incapabile de minciună.
      Biserica adevărată o vezi pe stradă, Tiberiu, dincolo de pereții bisericilor și mânăstirilor…

      • Și încă ceva, Tiberiu. Autoritățile din Veneția au luat o decizie foarte înțeleaptă. Cele mai mari greșeli se fac „din prea multă dragoste”! Cantitatea prea mare de hrană împiedică, dezechilibrează. Ei rămân „pe loc”, consumându-și energia doar pentru reproducerea speciei. Cu timpul, are loc degenerarea speciei, producându-se mutații genetice. Acest lucru l-am observat acolo unde e fluxul de turiști destul de mare…
        Natura este neutră, ea caută doar să păstreze un echilibru. Același mecanism este folosit peste tot, INDIFERENT DE SPECIE.
        Porumbeii au venit la mine fără a le da ceva. Abia după ce au devenit prea insistenți prin ciupituri mi-am dat seama că le era foame, că îmi cer ceva. Era și normal să le fie… în ultimele săptămâni a plouat aproape zilnic.

Lasă un răspuns

