Primul meu jurnal online pe un CMS

       A trecut ceva timp de când am acceptat o provocare. Ultima provocare la care am răspuns a fost în offline. Învățături trase în urma experienței? Oooo… multe, tare multe! Atunci când îți lași orgoliul să te conducă, descoperi părți din tine ascunse bine de tot în subconștient sau, chiar mai mult, în inconștient. Pentru că:

Dacă declari război altcuiva, acel altcineva ești tu însuți!

Am mai învățat ceva din acea experiență, un lucru pe care orientalii îl știau de foarte mult timp:

Dacă pleci la un război, atunci sapă două gropi: una pentru tine și alta pentru adversarul tău!

Provocarea venită a venit din partea grupului Cinci Pentru Infern. La început am crezut că e un grup obișnuit. Apoi am început să primesc materiale prin e-mail.

M-au pus în mod serios pe gânduri, pentru că, dincolo de teorie, ești pus să și practici, să faci ce-ți place, ce știi, cum știi și să înveți cât mai multe.

Deci! Muncești ca să-ți descoperi vocația, muncești ca să-ți descoperi talentele, muncești ca să SĂ TE DESCOPERI!

Făcând un bilanț dintre cele învățate din experiența trecută și cea prezentă am acceptat PROVOCAREA CU MINE ÎNSUMI.

Comments on: "Acceptarea unei provocări" (5)

  1. Îmi place articolul vreau si eu cu voi

  2. Da, cred că cea mai mare provocare poate fi sintetizată astfel:
    Am fost ASTĂZI mai CONŞTIENT decât ieri?
    Am ajuns cu timpul la concluzia că în fapt, Viaţa, este – metaforic vorbind – o excursie pe care o faci în scopul de a te descoperi pe tine însuţi. Tot ceea ce întâlneşti în cale, sunt mici APOCALIPSE = REVELAŢII.

    • Am înțeles! 🙂
      Tot metaforic vorbind, în loc să mă uit la stelele de pe cer, mai bine mă uit la steaua DIN mine… 😉

Lasă un răspuns

