Primul meu jurnal online pe un CMS


      Sunt case unde televizorul e deschis aproape nonstop. Da, sunt. Şi televizoare, şi case.  

Într-una din ele am fost ieri oaspete. Ca musafir, tac. Era ora ştirilor şi gazda m-a rugat să o scuz un pic. Vrei au ba, te faci spectator la tv-ul gazdei, că al meu e plecat în concediu. Definitiv!

Îmi fac de lucru ca să evit „meniul”. A rămas acelaşi: crime, jafuri, oameni revoltaţi, mult bla-bla, sport şi meteo. Noroc cu dobermanul casei, amândoi eram pe alte lungimi de undă. Ochii i-am putut feri de cititul meniului, dar auzul?!? Dar arbitrii?!? Ce fac cu arbitrii?

Ultimele noutăţi! Condiţionarea împrumutului acordat de Germania Greciei (de unde au ăştia atâţia copaci?), farmacişti care refuză să mai dea medicamente compensate (păi au ei fabrică de medicamente?), arestări masive printre vânzătorii asiatici neplătitori de taxe (auzi, domle ce tupeu…), medici prinşi cu „pliculeţul” (hopa… a ajuns şi-aici virusul ăsta?), campionatul mondial de fotbal (mă abţin 😦 ), când aud o ştire. Da, o ştire. Ce altceva puteam să aud la buletinul de ştiri?!? Dar una buuuunăăăă…

    În instituile de învăţământ din Germania (licee şi facultăţi) s-a făcut un sondaj. Tinerilor li s-a pus o singură întrebare: Ce te interesează mai mult? Sexul sau internetul?

   Am uitat care a fost cifra exactă a celor întrebaţi. În schimb, am reţinut rezultatul sondajului. Peste 60% dintre tineri au preferat calculatorul şi internetul. 🙂

   Deci!

Care este preferinţa dumneavoastră: sexul sau internetul?

Comments on: "Sex sau Internet?" (26)

  1. Citat Monica: ” Emoţia sexuală, ghidată corect, poate da naştere la idei geniale.”

    Poti sa imi dai macar un singur exemplu de ideie geniala obtinuta pe aceasta cale, Monica ?
    Poate sa fie si de-a ta ( nu ma deranjeaza).

    • Îţi dau două idei care au dat rezultate.
      1. Am avut parte şi eu de clienţi răi platnici. Atunci am început să le observ modul de viaţă. Mi-am dat seama că ei sunt taaaare darnici cu ei înşişi şi răi platnici cu oricine le cădea în mână. Recunosc că la început m-am enervat, apoi mi-a venit o idee. Ideea a fost că am început să-mi fac „cadouri” mie! În cel mult o lună de zile au apărut din ce în ce mai mulţi clienţi CARE ŞTIAU CE VOR ŞI PLĂTEAU EXACT PREŢUL CERUT.
      2. Vânzarea cărţii mi-a adus ceva bani în cont. Din câte am citit, la Forex ai ieşit în pierdere. De gustibus non est disputandum, Tiberiu… Fiecare om e liber să decidă cum îşi petrece timpul. E şi el o valoare.
      Mi-ai cerut o idee, ţi-am dat două. Ai de unde alege.

      • Si poti sa imi spui ce legatura are „emotia sexuala” cu ideile tale care au functionat ?

        Ideile sunt bune, DAR unde este acel fior sexual devastator intrinsec lor ?
        Ca eu sunt cam miop 🙂

      • Are. Faci pe prostul, atâta tot. Am încercat şi chestia asta, ţi-am mai spus. E de durată scurtă, Tiberiu… proştii se recunosc între ei destul de repede. Vrei un exemplu de „fior sexual devastator” manifestat? Du-te la maternităţi! Una e libidoul şi alta e trancenderea emoţiei sexuale.

  2. NARCIZA said:

    E greu de ales intre cele doua. In ultimi ani folosesc mai des internetul ,dar asa cum ai spus tu mai sus ambele sunt forme de energie care trebuie sa circule, avem nevoie de amandoua. Deci cred ca e recomandat folosirea alternata a celor doua.

    • Sondajul s-a făcut între adolescenţi şi tineri, Narciza. Sunt un om matur… cel puţin aşa cred. De ce spun asta? Atunci când am auzit ştirea, m-am gândit cum ar fi să pap dimineaţa, la prânz şi seara acelaşi fel de mâncare, timp de câteva săptămâni. 😦
      Calculatorul e doar un instrument, iar eu sunt şi om!
      Citeşte şi explicaţiile date lui Tiberiu…

  3. Intrebarea e pusa parsiv,manipulator,prin amestecul a 2 elemente diferite.In vreme ce sexul e nevoie primara,internetul e un instrument de comunicare.daca ceii ce au ales internetul au numit de fapt comunicarea,e semn clar ca ne alienam.paradoxal,odata cu perfectionarea instrumentelor de comunicare,tinjim dupa comunicare!paradoxal si trist!

    • Dragă Florine, mă îndoiesc că ai înţeles ceva din cuprinsul articolului. Pentru că:
      1. Animalele comunică atât între ele, cât şi cu oamenii.
      2. Internetul este ceva mai mult decât un mijloc de comunicare. De exemplu, se pot face cursuri cu ajutorul internetului, poţi obţine informaţii în domeniile pe care te interesează sau găseşti răspunsuri la întrebări.
      3. Conform piramidei lui Maslow, am ajuns la concluzia că marea majoritate a oamenilor sunt situaţi încă pe treapta I de evoluţie…

      • Florin te-a facut indirect parsiva si , ca sa nu ii ramai datoare, tu l-ai facut – tot indirect- tampit ( Citat: „Draga Florine, ma indoiesc ca ai inteles ceva din cuprinsul articolului”).
        Culmea e ca omul are dreptate intr-o mana, deci eu cred ca a inteles totusi ceva.
        P.S. Indiferent ce spune piramida lui M. , eu raman totusi la internet ca prima alegere 🙂

      • Tiberiu, evită să pui oamenilor etichete. Modul de gândire al unui om se poate schimba de-a lungul timpului. Tu mai ai acelaşi mod de gândire ca acum 10 sau 20 de ani?
        Lucrând şi ca traducător, mi-am dat seama de un lucru foarte important: traducerea înseamnă, de fapt, rescrierea unui text. Traducerea dumitale seamănă cu traducerea făcută de un automat. Orice „automat” elimină factorul uman, partea „soft” dintr-un text. Prin urmare îţi mai dau câteva informaţii.
        1. Organele sexuale îndeplinesc mai multe roluri, doar unul este cel de reproducere. Altul este cel de echilibrare a sănătăţii. E unul dintre motivele scăderii imunităţii la bătrâni. Mai are şi un alt rol, destul de important! Emoţia sexuală, ghidată corect, poate da naştere la idei geniale. Atunci când priveşti sexul ca o necesitate primară, te foloseşti doar de primele două funcţii, cea de reproducere şi cea de echilibrare.
        2. Drumul cel mai scurt dintre două puncte este drumul cel mai cunoscut. În articol am menţionat şi ţara unde s-a efectuat sondajul. Tu însuţi ai afirmat că Germania a reuşit să se redreseze după cele două războaie mondiale. Te-ai întrebat şi cum a reuşit acest lucru? Răspunsul l-ai găsit tot dumneata, fără a fi conştient de acest lucru. Germanii se folosesc de ambele mâini. În sistemul lor de învăţământ s-a păstrat şi partea „soft”: muzica, literatura, arta în general. „Ambele mâini” înseamnă şi creier şi inimă.
        3. Primele calculatoare au fost făcute copiind unele conexiuni neurologice din organismul uman. Prin urmare, pentru a avea rezultate remarcabile este nevoie şi de un soft(uri) de calitate şi de un hard(uri) performant(e)…

  4. Hmmmm…Monica,
    dupa o varsta constat ca se mai schimba treburile si balanta obtinerii satisfactiilor se inclina tot mai mult spre sferele mentale, in defavoarea celor materiale, fizice. Oricum, cred ca cel mai bine ar fi sa folosim combinatia celor doua, cat inca mai suntem in deplinatatea facultatilor!

    • Corect, Gina! E unul dintre motivele pentru care am decis că decada 40-50 vreau să fie cea mai productivă decadă din viaţă. 😉

  5. Buna Monica, ce faci, esti bine? miss u..:)
    Legat de intrebarea ta…hmm, amandoua pot da dependenta! cred ca aleg echilibrul…daca exagerezi intr-o parte atunci apare o problema…si mai depinde de foarte multi factori oricum, depinde de la om la om si de la situatia in care se afla.

    Ambele te pot educa si iti pot aduce plus valoare..repet, daca le folosesti cum trebuie.
    M-a amuzat ce a spus Gratian, sexul in cazul lui pt ca internetul e mereu acolo…e si asta un punct de vedere real! 😛

    Te puuup si ne auzim!

    • I’m ok,.. mulţumesc de întrebare. 🙂
      Adevărat ce spui, Oana. De la teorie până la practică e un drum tare lung… însă.
      De unde poţi să ştii care sunt limitele sau în ce constau exagerările?

      • Exagerarile cred ca apar atunci cand neglijezi una din nevoi pentru o alta la fel de importanta…cred ca tine de fiecare. e greu sa definesc limitarile si exagerarile pentru ca fiecare le stie pe ale lui…pana acum cred ca am reusit sa mentin un echilbiru…si fara sa vreau….cred ca varietatea si diversitatea vietii ne tine sau ma tine departe de exagerari intr-o singura directie…e pacat sa irosesti timp si energie doar cu un singur lucru, avem atatea de facut si cunoscut…sa lasam „ori asta ori aia” si sa vedem un ANSAMBLU! 🙂 PUPICI!

  6. cand esti invatat ca preludiul incepe joi si post ludiul marti, si asta de dinainte sa aud de internet, eu zic ca internetul e doar o distragere de la sex, sau oi fi eu prea batran?:)

    • Eşti încă tânăr din punct de vedere al Universului.
      Preludiul începe de la prima gură de aer luată şi până la ultima suflare. Ceea ce face internetul e să realizeze conexiuni. Atât.

  7. Internetul, desigur.
    Sexul … din cand in cand. Ca sa imi aduc aminte ca sunt insurat.

    Dar pe tine, Monica ? Care din cele 2 te pasioneaza mai tare ?

    • Cine gândeşte aproape la fel se adună! 😉
      Am observat că te deranjează „englezismele”. Sunt, totuşi, cuvinte care sună tare aiurea în româneşte. Uite câteva exemple:
      „Coach” în română s-ar traduce: instructor, antrenor, profesor, educator, ş.a.m.d. Fiecare cuvânt are o altă semnificaţie şi, prin urmare, nişe de aplicare şi dezvoltare total diferite.
      „Brainstorming”-ul e una dintre activităţile mele preferate. În româneşte ar fi „furtună în creier”! E? Ce zici? Cum te „gâdilă la urechi” traducerea?
      Dă-mi ceva de lucru cu mintea şi uit de toate: de mâncare, de somn, de facturi, de servici… inclusiv de actul sexual.
      … e clar că-s pe dos…. 😦

  8. Mi se pare trist sa fie nevoie de astfel de sondaje:) In primul rand, daca e vorba doar de sex, nu ar trebui sa se puna atat de mult accent. Sexul, ca si net-ul e acolo mereu(cum zicea Gratian), in schimb dragostea(daca vrem sa „facem dragoste”) nu se gaseste oriunde. Deci, daca e vorba de facut dragoste, aleg dragostea:)

    • Pe tine te-ai găsit la spam…
      Trist? De ce trist? E doar un mod de gândire al unei alte naţii şi atât! Pentru mai multe detalii citeşte şi comentariul lăsat lui Tiberiu/Uirebit. 🙂
      Şi încă ceva. Netul este doar de câţiva ani încoace. Tot de câţiva ani încoace se pun în vânzare prezervative. Deci accentul îl pun cei care se gândesc doar la aşa ceva. 🙂

  9. Sex-ul in cazul meu. Internetul ramane tot aici 🙂

    • Amândouă sunt forme de manifestare, de circulaţie a energiilor. Primul „te aduce cu picioarele pe pământ”, aşa cum ai descris şi în „Amintiri din prezent”.
      Da, ai dreptate. Internetul rămâne. Acces la el ai dacă:
      1. Ai calculator.
      2. Ştii să lucrezi cu el.
      3. Sunt plătite facturile.

Lasă un răspuns

