Primul meu jurnal online pe un CMS

– prima parte a acestei articol o puteţi citi aici  –

2. Da, se află ceva dincolo de materia fizică. Ca să afli ce, este necesar să atingi un anume prag energetic. Nivelul acesta l-am atins în jurul vârstei de 33-34 de ani. Pentru că direcţia dată energiei dată era tot spre pământ (prin muncă fizică brută, alimentaţie, sex) am început să am probleme cu spatele. Durerile au devenit din ce în ce mai dese până când am avut un blocaj. Câteva luni de zile am fost aproape incapabilă de mă întind la orizontală sau să mă aşez jos ca orice om normal. Spre norocul meu, am fost doar în vizită la medic. Singurele medicamente acceptate au fost cele de calmarea durerilor şi doar atunci când ele, durerile, deveneau insuportabile. În rest? Gimnastică simplă, mers pe jos (uneori ţinându-mă de pereţi). Strângeam din dinţi şi-mi spuneam că trebuie să mă fac bine… Bine? Binele a constat în găsirea altui loc de muncă. Atât. Altă schimbare în modul de gândire? Prea puţin…

Timpul a trecut. În jurul vârstei de 40 iar a început, de data asta altfel. Atinsesem din nou acel prag de acumulare energetică. În exterior, ca răspuns la acea acumulare interioară, aveam acumulări materiale. Semnele au fost cele descrise pe ici,pe colo, prin diferite articole scrise şi publicate aici, pe wordpress. Pe scurt: valorile materiale au început să dispară prin diferite canale, fie ele cunoscute sau necunoscute. Cum toate trec, am trecut şi peste asta.

O perioadă de timp am avut tot felul de stări ciudate. Citeam pe net despre tot felul de stări ciudate, dureri, etc. Întradevăr, mă simţeam ciudat. Vedeam altfel. Şi pentru că am vrut mai mult mi s-a dat! Despre cum am făcut am povestit în câteva locruri. Mai recent, am răspuns la această întrebare într-un interviu publicat pe net.

Deci am aflat ce se află „dincolo”! Am citit câteva cărţi scrise în legătură cu acest subiect. Unele dintre ele au fost de-a dreptul obositoare pentru mine, având în vederea abundenţa termenilor mai puţin cunoscuţi şi circulaţi cum ar fi cuvintele provenind din sanscrită. Cu timpul am început să înţeleg şi să reţin esenţa cărţilor publicate pe această temă. Ce m-a uimit a fost apariţia unor mici diferenţe. Scriitorii descriau lumi diferite! O cauză posibilă a apariţiei diferenţelor ar fi metoda prin care a ajuns autorul să aibă parte de astfel de experienţe. Apoi am avut, hai să zic ideea, că lumea văzută şi descrisă corespunde nivelului de vibraţie al persoanei respective. Vezi cu ce rezonezi, mai pe scurt.

Mult mai interesant, după opinia mea, este ce se întâmplă după! Pentru că ea a început cu mult înainte de data de 21 decembrie 2012 şi fiecare individ în parte a avut parte de experienţe mai mult sau mai puţin interesante. Aici am scris, pe scurt, despre experienţa mea personală. Privită în ansamblu seamănă taaaare mult cu banda lui Moebius… 🙂

 Da. am trăit Apocalipsa. Am avut parte de revelaţii, de experienţe… Ce a contat este că am supravieţuit. SUNT VIE. Istoria? Istoria este scrisă şi lăsată urmaşilor doar de supravieţuitori din câte cunosc eu…

Lasă un răspuns

