Primul meu jurnal online pe un CMS

Provocarea a venit din partea lui Şerban. În articolul scris de el a pus două întrebări. La prima citire a articolului scris de el mi-am dat seama că întrebările sunt mai mult decât complexe, mai ales după ce ai acumulat ceva plusuri şi minusuri atât în începerea unei acţiuni, în continuarea ei şi, mai ales, în finalizare!

Care sunt întrebările? Iată-le:

1. Care sunt concret activităţile unde ai avut dificultăţi în finalizare?

Orice activitate în care m-am implicat emoţional am avut probleme foarte mari în finalizare. Deci dacă mă implic într-un proiect sau acţiune (şi vreau să-l mai şi termin…) trebuie să fac acest lucru bazându-mă pe intuiţie (cam greu 😦 ) şi pe minte (dacă am emoţii se duce mintea undeva… cam departe, poate cam prea departe!). Am avut probleme ceva mai mici cu finalizarea în cazurile în care, chiar dacă au lipsit emoţiile, am omis să mai pun „şi mâinile”. Mă refer la contactul fizic direct, implicarea şi cu trupul în proiectul/activitatea respectiv(ă).

2. Care sunt soluţiile pe care le-ai găsit pentru a ajunge la finalizare?

Una din soluţiile folosite a fost autoeducarea propriilor mele emoţii. A însemnat un prag destul de greu de trecut, fiind vorba despre propriile mele sentimente. A însemnat o perioadă destul de lungă de timp în care să-mi cunosc propriile emoţii, să înţeleg inutilitatea milei, de valoarea ajutorului dat fără să ţi se ceară, etc.

O altă metodă folosită pentru finalizare a fost îndepărtarea fizică şi mentală din proiecte/acţiuni începute fără acordul meu. Aici am greşit de multe ori, căci chiar dacă intuiţia m-a îndrumat corect am refuzat să-i dau ascultare.

A mai rămas un mare semn de întrebare care, încă, îmi ridică mari probleme… Mie personal! M-am născut foarte bogată în „emoţii”. Înclin să cred că le-am primit moştenire de generaţii întregi, după cantitate. Cum le pot manifesta altfel decât scriind, dăruind fără să aştept ceva în schimb, făcând ceea ce îmi place să fac şi ştiu să fac?!? Mai cunoaşte cineva şi alte metode de manifestare a emoţiilor?

Lasă un răspuns

