Primul meu jurnal online pe un CMS

Pe la finele anului 2008 am primit pe net un documentar despre apă. Dincolo de cantitatea uriaşă de informaţii care este conţinută în documentar, m-am izbit de imposibilitatea de a verifica acele concluzii! De unde laborator dotat, aparate de fotografiat performante şi multe alte condiţii absolut necesare efectuării unui experiment? Am măcinat în mine câteva zile bune ideea de a testa acele concluzii…

În scurt timp am adunat mental câteva date care m-au ajutat enorm de mult. Am revăzut documentarul şi m-am oprit doar la o secvenţă: experimentul realizat de Masaru Emoto, cel în care el a tras nişte concluzii cu mult înainte de a avea posibilitatea de a efectua experimente într-un laborator foarte bine dotat.

Care au fost informaţiile care m-au ajutat realmente? Cele adunate de-a lungul timpului!

  • Pe vremea copilăriei m-am „jucat” cu boabe de fasole puse pe un strat de vată hidrofilă umedă puse într-un borcan. Am admirat zile în şir acel spectacol, chiar dacă el (experimentul) a fost făcut într-un apartament.

  • Repetarea acelui experiment a avut loc mulţi ani mai târziu. Rezultatul a fost o dezamăgire totală. Firele crescute arătau cam anemice, în comparaţie cu cele crescute în urma experimentului din copilărie. Am revăzut de zeci de ori amintirile atunci, să văd unde am greşit. Într-un final mi-am dat seama că doar seminţele erau singurele care dau „rezultate”. În ce a constat „greşeala” mea? Seminţele folosite în copilărie proveneau de la bunica, iar cele folosite în al doilea experiment erau cumpărate, cu o capacitate de germinare foarte scăzută. Rezultatul? Fire cu aspect anemic, de un verde palid, un ritm de creştere foarte scăzut şi un ciclu de viaţă mult scurtat.

  • În următorul experiment, cel de-al treilea, am folosit trei borcane din sticlă, vată umedă şi boabe de orez. Mai exact, am pus în aplicare experimentul realizat de Masaru Emoto în documentar. Borcanele le-am aşezat afară, departe de orice fel de sursă de curent electric şi electromagnetic (antene, telefoane, televizor). Pe fiecare borcan am lipit câte o etichetă, pentru a evita… „încurcarea borcanelor”. :) Pe etichete am scris următoarele cuvinte: TE IUBESC, TE URĂSC şi INDIFERENŢĂ. De fapt, am apelat la etichete pentru a-mi reaminti ce mod de manifestare trebuie să adopt în faţa fiecărui borcan! În fiecare dimineaţă mă opream în faţa borcanelor puse la distanţă unul de altul şi MĂ MANIFESTAM conform etichetelor: „TE IUBESC”, „TE URĂSC” iar pe al treilea l-am tratat cu „INDIFERENŢĂ”. După o săptămână au început să se vadă primele rezultate. Borcanul tratat cu TE IUBESC începuse să dea semne slabe de încolţire, cel tratat cu TE URĂSC arăta ca şi cum ar vrea să încolţească dar este stopat de ceva (poate este vorba doar de imaginaţia mea, totuşi arăta ca şi cum ar suferi!) iar cel de-al treilea, cel neglijat, tratat cu INDIFERENŢĂ… deja avea un strat de mucegai deasupra.

Concluziile? Apa este un mediu excelent de transmitere a informaţiei, fiind singurul element prezent în: borcane, vată, seminţe şi… în mine însumi. Eu eram sursa principală de transmitere a informaţiei.

Din păcate, toate fotografiile realizate atunci s-au pierdut. Totuşi, acest experiment poate fi realizat de către oricine, oricând şi oriunde, în special de către cei care sunt dornici de rezultate clare şi evidente.

NOTĂ: La scurt timp după încetarea experimentului m-am trezit brusc în mijlocul nopţii de către o „străfulgerare”. Am primit un răspuns la o întrebare care începe cu un DE CE, o întrebare mai mult personală. Prin acel experiment am înţeles de ce şi cum se comportă oamenii (inclusiv eu însumi) la primirea „informaţiilor” venite din exterior, începând de pe vremea copilăriei, adolescenţei, maturităţii şi până în momentul morţii corpului fizic, singurul care conţine sursa de informaţie.

Suntem singurii capabili să ne discernem informaţiile pe care le dăm, indiferent de cele primite. De noi depinde!

Toate materialele publicate în categoria MTPS conţin opiniile personale actuale şi fac parte din programul Mentorat Terapia Prin Scris.

Mare majoritate a concluziilor scrise şi publicate aici sunt concluzii trase (şi) în urma experienţei personale de viaţă .

Opiniile personale mi le pot schimba şi îmi rezerv acest drept pentru simplul fapt că mai sunt, încă, în viaţă.

Mulţumesc pe această cale Universului şi celui care m-a îndemnat să-mi aştern gândurile şi experienţa în cuvinte şi să le fac publice.

Comments on: "Exerciţiu de Iluminare 2" (1)

  1. […] de gândire personal. Şi toate astea după ce mi-am dat seama că concluziile scrise în „Exerciţiu de Iluminare 2” sunt doar o parte din răspunsurile găsite. ATUNCI atât eram capabilă să […]

Lasă un răspuns

