Primul meu jurnal online pe un CMS

Doamneee… E singurul cuvânt care îmi trece prin minte şi-l repet întruna, ca un automat…

După punerea în cuvinte a unui simplu experiment, concluziile pe care le-am tras, concentrarea experimentului unui articol, publicarea lui… A urmat ca un fel de explozie în lanţ. Mi-am prins capul în mâini de cât de simplu ne creăm noi înşine propriul Univers şi, mai dureros, propria noastră viaţă.

Ce am simţit în realitate? Ca un fel de răsturnare a modului de gândire personal. Şi toate astea după ce mi-am dat seama că concluziile scrise în „Exerciţiu de Iluminare 2” sunt doar o parte din răspunsurile găsite. ATUNCI atât eram capabilă să înţeleg!

În sfârşit am primit şi răspunsul la întrebarile mele în legătură cu comportamentul nihilist şi agresiv de care am dat dovadă încă din copilărie. Am fost un copil tratat cu un amestec de INDIFERENŢĂ şi URĂ.

Doamnee… Dă-mi Doamne putere, căci exploziile se ţin lanţ şi am nevoie de muuultă putere! Vremea copilăriei s-a dus, sunt un om matur capabil să i-au decizii şi să-mi asum responsabilităţi, trecutul s-a dus (şi ducă-se!), prezentul îl ştiu (acum ştiu şi de ce!), iar viitorul depinde DOAR DE MINE!

Tot ce mai pot să scriu este doar un MULŢUMESC! Mulţumesc celui care m-a îndemnat să scriu cât mai des, care m-a suportat (efectiv! 😦 ) şi lui Masaru Emoto…

Lasă un răspuns

